czwartek, 28 lipca 2016

100 000! + mini propozycja

Cześć gwiazdki!

Ostatnio wybiło nam tu 100k wyświetleń! Jesteście niesamowici! Nie było mnie przecież kilka miesięcy, a wy nabiliście tyle wyświetleń, że masakra! Te obecnie ponad 100k to dla mnie kosmiczna liczba. Nawet nie wiecie jak bardzo. Nie wiem czy pamiętacie jedną z poprzednich notek, w której świętowałam 50k wyświetleń i mówiłam, że jak zaczynałam to był mój próg końca pisania. Jak widzicie coś nie pykło i jest już dwa razy tyle wyświetleń. Widziałam to nie myślcie, że nie. Po prostu mam takiego lenia, że dopiero teraz zebrałam się do napisania wam kilku słów. Nie myślcie, że przez lenistwo (lub pokemon Go [Tak też gram!]) nie piszę rozdziałów. Nie zaprzeczę idzie mi to gorzej niż krew z nosa, ale trwają prace na rozdziałem 5. Strasznie ciężko mi się pisze, ale to dlatego, że jestem po całkiem długiej przerwie.  Nie będę wymieniać podziękowań tak jak przy 50k, bo robiłam to też przy "końcu kariery". Dziękuję wam wszystkim małpeczki. Wszyscy przysłużyliście się do mojego sukcesu więc to także wasz sukces. Wyróżnienie należy się Mery dzięki, której powróciłam z nowym zapałem i nową historią, bo to pisząc z nią ją wymyśliłam. Żadne słowa czy obrazki nie ukarzą tego jak mocno jestem wam wdzięczna za każde wejście tu i każdy komentarz. Zawsze gdy widzę kolejne wbijające się tysiące i każdy nowy komentarz wielki uśmiech pojawia się na mojej mordce.

Co do mini propozycji. Są wakacje (tak bardzo szybko to ogarnęłam), a ja jak zwykle całymi dniami siedzę w domu przed kompem. Wpadłam więc na pomysł żeby zwiększyć częstotliwość rozdziałów do nieregularnej w dość niezwykły dla mnie sposób. To znaczy. Jak mnie znacie to wiecie, że ja dostaję nerwicy nie mając przynajmniej 4 rozdziałów na zapas. Pomyślałam, że wypada się w końcu z tego wyleczyć. Na tym skorzystam i ja i wy. Ja w sposób taki, że jak zacznie się szkoła to nie będę się przejmowała czy mam na zapas czy nie i będę się uczyć (w końcu), a wy, że przez wakacje będziecie mieli częściej rozdziały. Pomysł polega na tym, że kończę pisać rozdział, od razu sprawdzam go, piszę notkę i dodaje. Oczywiście nie dodam wam wszystkich napisanych dzisiaj, bo chcę się stopniowo leczyć, ale tak raz na kilka dni będzie ok. W tym czasie oczywiście będę pisać, ale nie w taki tempie jak kiedyś czyli jeden rozdział dziennie. Nie będę się śpieszyć i stresować, że muszę mieć zapas i w ogóle. Będę pisać spokojnie, powoli, dokładnie i długo. Wy na tym skorzystacie i ja :D Piszcie czy wam się pomysł podoba, bo bardzo mi zależy na waszej opinii.

Przypominam, że od roku szkolnego rozdziały będą nieregularnie i wtedy kiedy je napiszę, bo wiadomo, nauka najważniejsza, a ja idę do liceum.

I sprawa ostatnia NAJWAŻNIEJSZA! Moja przyjaciółka zajęła się pisaniem i postanowiłam jej pomóc. Zapraszam serdecznie na jej bloga:
Mówię wam jest świetny. Co prawda jest dopiero prolog, ale ja na odległość wyczuję talent i tu go wyniuchałam. I spokojnie nie zapomniałam, że nie lubię Justina Biebera. Mimo że on jest tam głównym bohaterem to główną bohaterką jest Ariana Grande, a ją uwielbiam <3 Więc zapraszam fanów i Justina, i Ariany, i osoby, które nie lubią ani jej, ani jego, bo w końcu imię można uznać za przypadek, a wyobrażenie postaci zmienić. Także ja jeszcze raz bardzo, bardzo, bardzo serdecznie zapraszam. 

A teraz będę już kończyć. Jeżeli propozycja się wam spodoba piszcie w komentarzach. Opinie o blogu mojej przyjaciółki możecie pisać tu, ja jej przekażę, albo najlepiej u niej w komentarzach, a na pewno zrobi się jej bardzo miło :)

Do następnego!
Papa!
Jeszcze raz dziękuję!
AsiaAri <3
A piosenką na dziś będzie... 

5 komentarzy:

  1. Jestem i gratuluję 100k wyświetleń! To ogromny sukces.
    Aj tam wyróżnienie.. Jakie wyróżnienie? Daj spokój, pomysł i realizacja jest Twoja, nie ma w tym mojej zasługi ;)
    Co do propozycji to myślę że to GÓD AJDIJA.
    Po polskiemu: dobry pomysł.
    Myślę, że częstsze choć nieregularne rozdziały będą służyć zarówno nam i Tobie. My będziemy mieli co czytać a Ty będziesz leczyć się :)!
    I na bloga koleżanki na pewno zajrzę!
    Życzę weny,
    Mery xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pod tym kontekstem pomysł powstał. Leczenie i wasza korzyść xDDDD I wyróżnienie wyróżnienie. Przez Ciebie to się napisało xD

      Usuń
    2. Ważne, że wróciłaś do pisania :)
      Dwa w jednym normalnie, Ty to masz łeb XD

      Usuń
  2. Gratuluję 100k wyświetleń dumna jestem na serio no powiem tyle ciesze się ze masz już tyle wyświetleń a będzie ich jeszcze więcej co do propozycji świetny pomysł no a co do Bloga twojej koleżanki wejdę późnej no to pozdrawiam i żegnam
    Manuela

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej! Mam dla ciebie nominacje.Jeśli masz chwilę i ochotę odpowiedz na kilka pytań ;)Z góry dziękuje!
    http://bambino1223.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń