poniedziałek, 1 czerwca 2015

Prolog

Leondre
Jak zwykle przyszedłem do domu z kilkoma nowymi siniakami. Mojej mamy na szczęście nie nie było bo zaczęłaby wypytywać się jak w szkole. Nienawidzę jak to robi. Muszę ją wtedy okłamywać i mówić że wszystko było genialnie. Jak ja bym chciał zmienić szkołę. Niestety do tego też musiałbym mieć powód. Niestety to że jestem w 5 klasie i niedługo będę kończył podstawówkę nic mi nie daje. W tej szkole jest też gimnazjum. I też pomyśleć że ze wszystkich szkół w Port Talbot ja musiałem trafić akurat do tej. Cieszę się że mojej siostry tutaj nie posłali. Za bardzo ją kocham żeby patrzyć jak cierpi.W tej szkole zostało mi jakieś nie całe 5 lat męki i upokorzeń. Ale kiedyś wszystko na pewno będzie lepiej. Nie? Mam nadzieję, bo nie wiem ile jeszcze wytrzymam.

Charlie
- Wróciłem! - krzyknąłem na tyle głośno żeby usłyszała mnie moja mama. Skierowałem się do kuchni gdzie zawsze na mnie czekała. Nie było jej tam. Na lodówce wisiała kartka "Mała się źle poczuła więc zabrałam ją do lekarza. Nie wiem kiedy wrócimy. Jeżeli byś czegoś potrzebował to dzwoń do mnie i ewentualnie do ojca. Obiad masz w garnku. Mama". Nie wierzę! Czy ona dalej ma mnie za dziecko, które sobie nie poradzi? Bo co? Bo wzięli rozwód to mam do niego dzwonić gdy mamy nie ma w domu? No chyba nie. Nie potrzebuję go. Zostawił nas więc niech będzie sam. Nienawidzę go. Odgrzałem sobie obiad i zjadłem go. Później poszedłem na górę odrobić lekcje.

Witamy was w poniedziałek!
Jak mówiłyśmy będziemy dodawać w poniedziałki.
I w poniedziałek dodałyśmy.
Ja (Asia) sprostuję.
Historia zaczyna się od zera.
Chłopaki nawet się nie znają.
Więc szybko się to nie skończy.
Mamy nadzieję, że się podobało.
Dodajcie komentarz, zaobserwujcie bloga, polećcie go znajomym i innym Bambinos.
A na razie my mówimy Papa.
Do poniedziałku.
Na razie szantażu.
Czy będzie zależeć będzie od waszej aktywności.
Jeszcze raz się z wami żegnamy.
Notatkę napisałam Ja (Asia).
A na razie... Komentujcie. My się z wami żegnamy. Dzięki. Cześć i na razie!
ElimelGamesPL i Pa ti 
CZYTASZ=KOMENTUJESZ=MOTYWUJESZ!

5 komentarzy:

  1. Świetny Prolog.*-*
    To jakiś zespół, tak? :0
    Dobra nie ważne.
    Będę tu wpadać częściej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3
      I nie gadaj że nie znasz Bars And Melody.
      Chyba jak będę miała w wakacje czas to zrobię o nich zakładkę :D
      Dobry plan?
      Asia Ari <3

      Usuń
    2. Dobry plan ! ^^
      Ale serio ich nie znam :'D

      Usuń
    3. Silaaa a.
      Dobiłaś mnie.
      Gratuluję.
      Mnie bardzo ciężko załamać a tobie się udał :D
      Asia Ari <3

      Usuń
  2. Zapowiada się ciekawie. Oczywiście będę wpadać i dziękuje za tak miłe komentarze u mnie :)
    never-lose-your-friendship.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń