wtorek, 4 sierpnia 2015

Asia INFO #2

Hej.
Nie będę przynudzać. 
Powiem tylko tyle że jestem...
Nawet nie powiem bo nie ładnie.
Ale tak siedziałam i pisałam rozdział i zauważyłam błąd.
W latach.
I to duży.
Dlatego teraz zapominacie wszyscy o wieku i latach bohaterów.
Tu macie podane wszystko poprawnie i tak jak powinno być.

Charlie ma 15 lat i 27 października kończy 16 lat. Kończy 3 gimnazjum, a po wakacjach idzie do 1 liceum.

Leo ma 13 lat i 6 października kończy 14 lat. Kończy 1 gimnazjum, a po wakacjach idzie do 2 gimnazjum.

Teraz możecie mnie hejtować, że w ten sposób przyśpieszam koniec, ale tak miało być od początku.
I tak będzie.
I jak zauważyliście koniec nastąpi.
Ale tak będzie lepiej.
Dla was, bo mi będzie tego bloga brakować.
Poza tym...
To co się działo podczas "Mam Talent" i po jego zakończeniu każdy wie.
Nie podam dokładnej daty końca.
Ale nastąpi.
Ja już będę się żegnać.
To było tylko takie info.
Asia INFO.
Papa!
Asia Ari <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz