poniedziałek, 24 sierpnia 2015

Wszystko ma swój początek, a co za tym idzie ma też koniec.


No hej.
Witam was w dzień dodawania rozdziału. Już pewnie domyślacie się co chcę zrobić. Tak. Sama się tego nie spodziewałam, ale postanowiłam to zrobić wcześniej niż później. Ci którzy czytają co piszę w komentarzach wiedzą jaki był plan. 1 września zawieszam, a jeżeli do października nic nie napiszę zamykam. Postanowiłam zamknąć już dziś. Ciężko będzie mi się z wami rozstać, ale wszystko dobiega kiedyś końca. I tak stało się i teraz. Blog zamykam. Mam miliony pomysłów, ale brak weny żeby przelać je na bloggera. Informuję was dziś z czystego do was szacunku. Nie chcę was wszystkich trzymać w niepewności. Dziwnie mi się pisze dla was takiego bubla. Ale ten bubel kończy tego bloga i jednocześnie jest początkiem czegoś całkiem nowego. Tworzyć będę dalej. Ale nie pod tą nazwą. I nie na tym czy innym moim blogu. Zaczynam od początku. Od zera. Nie podam wam ani nazwy bloga ani mojej nowej nazwy. Na starym koncie pozostanie jeszcze jeden czynny blog. http://po-prostu-asia.blogspot.com/ I tu możecie poczytać jeszcze moją twórczość, ale pod zupełnie inną postacią. Tam będzie lepiej. Ale głowa do góry. To, że zamykam nie znaczy, że usuwam. Ja tu jeszcze kiedyś wrócę. Ale na pewno nie w tym roku. Wrócę gdy będę starsza, mądrzejsza i dojrzalsza. Wtedy gdy wrócę będę lepsza pod każdą postacią. Dlatego... Mówi się trudno i żyje się dalej. Ta... Jest mi bardzo przykro, że w niegdyś wesoły dla was dzień daję coś takiego, ale... Tak będzie lepiej. Uwierzcie mi. Będzie dużo lepiej. Na pewno wam będzie lepiej beze mnie. Niby taki krótki tekst, a kosztuje mi tyle wysiłku. Mam nadzieję, że mnie nie znienawidzicie. Że nie stanę się również dla was wyrzutkiem społeczeństwa. 

DZIĘKUJĘ ZA TE PONAD 3 MIESIĄCE WSPÓLNIE SPĘDZONE!

DZIĘKUJĘ ZA PRAWIE 6 TYSIĘCY WYŚWIETLEŃ!

DZIĘKUJĘ ZA 7 OBSERWATORÓW!

DZIĘKUJĘ ZA 69 KOMENTARZY!

Dziękuję wam za to że mnie wspieraliście. Będzie mi bez was ciężko, ale macie mnie jeszcze na grupie. I pamiętajcie. Ja jeszcze wrócę.

A na razie... Komentujcie moją decyzję. Ja się z wami żegnam. Dzięki. Cześć i na razie!
Asia Ari <3 

To jest zatrzymanie się w miejscu... Niby to nie jest dobre. Ale w tym wypadku ochroni mnie przed krokiem do tyłu ~ Asia Ari 2015

I jeszcze na pożegnanie trzymajcie mega utwór Mulciaka!

13 komentarzy:

  1. Daj znać jak coś napiszesz. Na pewno będzie mi cię brakować. Niby dopiero nie dawno znalazłam twojego bloga, ale naprawdę polubiłam to opowiadanie. Papa, muszę lecieć. Ja się nie żegnam, bo moje ''serduszko'' coś mi mówi, że jeszcze gdzieś się zobaczymy(napiszemy). nie mówię ''papa'', bo będę płakać XD. Dobra koniec smutaskowania.
    Do napisania ;*
    Ana2003

    OdpowiedzUsuń
  2. To już drugi blog który czytam i on się zamyka i znów mi bardzo smutno 😢😢😢😢

    OdpowiedzUsuń
  3. To już drugi blog który czytam i on się zamyka i znów mi bardzo smutno 😢😢😢😢

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam tego bloga to jedyny blog kturego znalazłam gdzie opowiadanie jest tylko o chłopakach :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Będzie mi bardzo brakować Twojego bloga. Jeju, nie wierzę że go zamykasz :'C. Czuję się jakby ktoś wyrwał mi serducho.....mam nadzieję że za parę miesięcy będziesz kontynuować tego bloga. Już tęsknię :C. / Luśka Bambino

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem blog zamknięty ale ja sprawdzam co tu się dzieje i do reklamy jest zakładka :D

      Usuń
  7. Znowu trafiłam na super opowiadania i znowu blog się zamyka

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem blog zamknięty ale ja tu sprawdzam i do reklamy jest zakładka :D

      Usuń
  9. Co?
    A ci z wycieczką?
    Co z ich spotkaniem?
    Czy Leo wreście będzie miał spokuj?
    Ne rub mi tego.
    Proszę.
    Dokończ je.
    =(

    OdpowiedzUsuń
  10. proszę dokończ to. Opowiadanie jest genialne. czekam, proszę wróć do tego. mało blogów dotyka tematu prześladowania Leosia, a to one są najlepsze.
    proszę .
    dokończ swoje dzieło.
    jest wyjątkowe
    przez ciebie mam doła

    Lily

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dołuj się, bo już powiedziałam, że będę pracować nad takim mega długim zakończeniem historii. Nie wiem kiedy będzie, ale będzie :) Na razie mogę zaprosić tylko do czytania nowej historii, albo wyczekiwania epilogu starej.

      Usuń