niedziela, 31 stycznia 2016

Asia INFO #3

Cześć miśki.
Nie to nie dotyczy rozdziału.
Dostałam inspiracji i napisałam sobie... Coś. 
Nawet tak to nazwałam, bo nie wiem jak to nazwać inaczej.
Jest to totalnie niezwiązane z historią, a co dopiero z Bars And Melody.
Mam do was pytanie w związki z tym czymś
Czy chcecie to zobaczyć?
Jeżeli nie to spoko.
Rozumiem, bo to jest totalnie inny temat.
Nie ma imion, wieku ani nic takiego. 
Po prostu jakiś opis, jakiejś sytuacji i tyle.
Oczywiście, typowo dla mnie, przed publikacją, o ile do niej dojdzie, dopracuję to coś.
Jakby co to nie jest początek nowej historii, bo ta jest zajebista.
Także przemyślcie sobie to i jak będziecie pewni odpowiedzi dajcie znać w sekcji komentarzy :)
I jednak notka dotyczyć będzie też rozdziałów.
Misiaki wy moje kochane.
Nie piszcie mi żebym szybko pisała rozdział, czy szybko dodała.
Wiecie ile ja ich mam?
Wczoraj skończyłam 24.
Także możecie być spokojni mam dużo już napisane.
Macie informacje napisane co do rozdziałów więc nie ma mowy że będą dwa lub więcej w tygodniu.
To także będzie już chyba wszystko...
Piszcie na dole co sądzicie.
I jak mówię przemyślcie to nie raz, nie dwa, ale nawet 100 razy.
Dobra. Nie będę przedłużać.
 A na razie... Komentujcie. Obserwujcie. Niebieski magiczny guziczek. Ja się z wami żegnam. Dzięki. Cześć i na razie.
Do następnego!
AsiaAri <3

5 komentarzy:

  1. Wstaw, jestem mega ciekawa co tam napisałaś :D proooszę :* już teraz zżera mnie ciekawość ^^
    Pozdrawiam <3
    ~Etoilune xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Wstaw to proszę♥
    Uwielbiam czytać wszystko co piszesz♥
    I WOW!
    Pisać tyle rozdziałów do przodu... szacun
    Pozdrawiam
    //Natusia

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bardzo chcę!!
    Mam nadzieję, że opublikujesz =^.^=
    Nie mogę się doczekać! ♥♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps bardzo fajna nazwa!
      "Coś" ^^
      Zapowiada się ciekawie ♥

      Usuń
  4. Dobre "Coś" nie jest złe.
    Czekam :D

    OdpowiedzUsuń