czwartek, 2 lipca 2015

Patiś po raz pierwszy wbija i dziękuje

Hejoszky!
Zapewne zastanawia was co ja tu robię. 
Już wyjaśniam. 
Pomagam a raczej staram się pomóc Asi w pisaniu rozdziałów. 
I nawet nie wiecie jak się cieszyłam gdy Asia napisała mi że wybił tysiak. 
Od razu zalogowałam się na bloggera i znów zaczęłam się cieszyć. 
No a teraz piszę to podziękowanie. 
Może i nie jestem taką fanką BAM jak Asia. 
Ale cieszę się, że mam ten zaszczyt i mogę pisać tu.
Mogę cieszyć się tym, że ktoś tu zagląda i czyta to. 
Że są takie osoby które doceniają naszą pracę. 
Chciałabym podziękować za to wam jak i również Asi. 
Bo to od niej wyszła incjatywa założenia tego bloga. 
I to ona poprosiła mnie o pomoc. 
Cieszę się z tego bardzo.
Mam nadzieję, że liczba osób które będę tu zaglądać z każdym dniem będzie rosnąć i nas wspierać. 
Tymczasem zakręcona ja będę powoli kończyć tą nudną notkę. 
Jeszcze nie wiem co będę teraz robić ale żyję chwilą i staram się nie zastanawiać co będzie potem. 
Tak więc.
Mam nadzieję do zobaczenia. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz