czwartek, 2 lipca 2015

Pierwszy tysiąc! Dziękuję!

Dziękuję!
Chciałabym podziękować za 1 tysiąc wyświetleń!
Teraz napiszę w swoim imieniu bo Patiś gdzieś znikła, ale każę jej napisać coś później :D
Szczerze to nie spodziewałam się takiej euforii po wbiciu na kolejnym moim blogu 1 tysiąca wyświetleń.
Fajnie jest znowu poczuć tą magię.
Zawsze najciężej jest dobić do pierwszego tysiąca... 
Pamiętam jak na moim Sztory pykło tysiąc wyświetleń.
Wciąż pamiętam jak się tym jarałam...
A teraz mam już tam 22 tysiące wyświetleń :D
Wszystko potoczyło się tak szybko...
A tu jest jeszcze szybciej!
Po opublikowaniu 4 rozdziałów tysiąc wyświetleń!
Jesteście cudowni.
Niestety ja i Patiś nie mamy żadnego OS...
Zwykle pisałyśmy o miłości a tu taki zong o przyjaźni.
Ale o przyjaźni pisze się jeszcze lepiej :D
Na razie mamy tylko krejzi pomysł żeby OS powstał, ale nie mamy pomysłu jak może wyglądać historia w nim opisana :D
Ale...
Na moim innym blogu jest konkurs którego wam chyba nie reklamowałam :D
Nie będę wam tłumaczyć na czym on polega.
Macie linka i sami zobaczcie:
Ja się na razie z wami żegnam!
Papa!
Asia Ari <3

1 komentarz: