wtorek, 22 marca 2016

Dziękuję z całego serca!

 
 
Hejka Gwiazdki!
Tak... Jak widać wróciłam po chwili słabości. Wróciłam wraz z zapasem weny i chęci po koncercie chłopaków w Szczecinie gdzie poznałam pewną cudowną osóbkę co się zowi Natalia :) Ona będzie wiedzieć, że o niej mowa :* No, ale nie piszę tego żeby tylko to wam powiedzieć. Chciałabym wam podziękować za 43 748 wyświetleń. Pewnie się zastanawiacie po co to w ogóle piszę skoro wcześniej nic takiego nie pisałam. Kiedyś powiedziałam sobie, że podziękowania za coś co się w przeszłości osiągnęło są ciut bezsensowne, bo już to kiedyś przeżyłam. Nie wiem czy są tu tak starzy moi czytelnicy, ale kiedyś prowadziłam jeszcze kilka innych blogów. Taki najbardziej znany to Sztory of Leonetta i jak na chwilę obecną ma on 43 656 wyświetleń. Więc już nie mam prawa nazywać go moim najbardziej znanym blogiem, bo teraz jest nim ten. Liczba ciągnie rośnie. Co prawda z każdym dniem coraz mniej, ale to dalej jest dla mnie wyjątkowe, że ktoś czyta te wszystkie wypociny i mu się jeszcze podobają. Może dla niektórych ta liczba jest bardzo mała, ale dla mnie, dla osoby ze słomianym zapałem i naprawdę coraz gorszą umiejętnością pisania ta liczba jest kosmiczna! Mam nawet problem żeby opisać wszystkie emocje które mną teraz pomiatają xD. Jest mimo wszystko jedna rzecz o której powinniście wiedzieć, bo wiem, że przez to ostatnio spadła aktywność na blogu. Mój brak chęci do bycia tutaj. Nie chcę tutaj za wiele gadać, bo nie znam was aż tak dobrze, a swoją drogą bardzo bym chciała. Powiem, że nie mam ostatnio najłatwiej. W szkole zwłaszcza... Tyle starczy wam chyba... No to także tego. Teraz coś fajnego. W komentarzach napiszcie mi co robię na blogu źle, co powinnam zmienić, co wywalić, co dodać i co w ogóle sądzicie o całokształcie bloga. Tylko nie każcie mi robić jakiegoś odpicowanego szablonu, bo nie umiem! Ten to chyba szczyt moich możliwości. Jest czytelny prosty i wpasowuje się w motyw Anglii czyli tam gdzie dzieje się akcja. No może trochę miasto nie te, ale ciii... Nie wiem co mam jeszcze wam powiedzieć... Jakoś w takich chwilach odbiera mi mowę. Wiem! Macie raki maciupki spojler następnego rozdziału:

"- Nie do mnie kierowane te słowa... Nie patrz na mnie przez pryzmat Elli... Nigdy nie będę łatwa do kochania... Nigdy nie przyjmę prezentu jak normalna dziewczyna... Nigdy nie będę dobrze wychowana gdyż wychowałam się w przemocy, bólu, morzu krwi i łez... Nigdy nie będę piękną dziewczyną, bo zawsze czegoś we mnie zabraknie... I nigdy tak naprawdę mnie nie pokochasz, bo nigdy nie będę nią... Nigdy nie dorównam osobie idealnej..."

Mam nadzieję, że zaciekawiło moje gwiazdunie!
Więc...
Do następnego!
Papa!
Asia Ari <3
P.S. Wrócił humor, wróciły piosenki:
 

6 komentarzy:

  1. Nic nie zmieniaj w blogu. To w końcu ff tu nawet miasta nie muszą wyglądać tak samo xd. Mam nadzieję że Ci się poukłada. Trzymaj się i życzę weny 💜 💙 💚

    OdpowiedzUsuń
  2. NIC NIE ZMIENIAJ!!!!!! BLOG JEST IDEALNY KURDE!♥
    A co do spojlera.... NIE ZYJESZ😭
    To jest mega 😭

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie zmirniej nic.
    Szablon jest ok. Co z tego że to nie jest odpowiednie miasto??
    Awwww gratulacje kochana. Ale co się dziwić ten blog jest mega.
    A ten spoiler.... kurde przez cb nie skupię się w szkole...
    Jak dostanę złą ocenę to twoja wina. A dzisiaj mam geografie... A orłem raczej z niej Nie jestem.....
    Dobra, powodzenia, weny i czasu... o i jeszcze więcej wyświetleń!
    Kocham i do następnego.
    Przy okazji zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj misiu....
    Co robisz źle? Marudzisz!
    Naprawdę kochana wszystko jest idealnie! Na pewno zobaczymy się jeszcze nie raz. Jak zawsze czekam na nexta! Ma być szybciutko!
    Kocham bardzo bardziej! Pa! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko jest idealne. Nic nie zmieniaj. Piszesz cudownie i niech żadne złe słowa nie przychodzą do twojej główki. Wyczekuję rozdziału. Twoja czytelniczka❤

    OdpowiedzUsuń
  6. Zajrzałam przez przypadek, ale widzę, że będę zaglądac tu często :)) W międzyczasie zapraszam do mnie http://julczim.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń