czwartek, 31 marca 2016

Dziękuję! :*


Cześć Gwiazdki!
Pewnie się zastanawiacie czemu zebrałam się i piszę dla was tę notkę, skoro nawet na święta tego nie zrobiłam. Otóż... Dzisiaj (już jakąś chwilę temu) wybiło 50 000 wyświetleń! Tak! Mój cel osiągnęłam właśnie tu, z wami i jestem z tego bardzo mega szczęśliwa. Może nie wiecie, ale jak zakładałam takiego pierwszego, pierwszego bloga, jeszcze nie na bloggerze, to tak sobie pomyślałam jaki cel sobie wyznaczyć. Jestem osobą wysoko mierzącą i postanowiłam, że gdy wybije 50k wyświetleń nie będę już pisać, bo cel osiągnęłam. Później tamten blog upadł i powstały te tu. Mój cel się przekładał jeszcze jakiś czas... Ale spokojna wasza rozczochrana. Nie mam zamiaru w najbliższym czasie kończyć. Znaczy... Nie ważne! Jak ktoś kumaty to ogarną, a jak nie to pech xD Dobra. Wracając. Gdy byłam coraz bliżej tego progu znów zaczęłam myśleć czy aby na pewno nie chcę zrobić tego co mówiłam. Postanowiłam, że nie! Wiecie... Ostatnio  ktoś mi napisał, że od czasów moich początków mój styl pisania się zmienił. Słyszałam też, że na lepszy, ale ile w tym prawdy to ja nie wiem. Według mojej polonistki się cała moja klasa pogorszyła w pisaniu także nie wiem gdzie tu prawda. Prawdę mówiąc ja tej zmiany nie widzę. Bo... Na pewno zmieniło się to, że zaczęłam stosować przecinki, ogarnęłam ortografię i rzecz, która pewnie jest tutaj kluczowa. Mianowicie mowa o składni. Kiedyś była na poziomie ułomnym, a teraz... Jest dobra. Momentami tylko podupada, ale przeważnie jest ok. I znowu zbaczam z kursu... Oj, bo ja jak zaczynam gadać to nie mogę się zamknąć. Wróćmy do podziękowań. Jestem wam na prawdę wdzięczna, że poświęcać swój wolny czas na czytanie moich bazgrołów, które poziom jakiś tam trzymają, ale jednak niewielki. Parę razy pamiętam ktoś podrzucając mi link na swojego bloga pisał, że bardzo zależy mu na moim zdaniu. Pytam się teraz czemu? Jestem tylko przeciętnym człekiem, który z języka polskiego na semestr miał 3+ i w już za jakieś 2/3 tygodnie będzie miał egzamin. Na serio nie rozumiem po co komu zdanie takiego przeciętniaka. Musicie jednak wierzyć mi na słowo, że wtedy na mojej twarzy pojawia się tak wielki uśmiech. Jestem wdzięczna także komentatorom. Nie dość ziomki, że czytacie to wszystko to jeszcze znajdujecie czas żeby napisać co sądzicie. To jest już dla mnie totalny kosmos. Są osoby, które piszą długie komy przez które mam takiego na twarzy banana, że wyglądam ja debil. Specjalne podziękowania należą się Pauli Bambino, Natalii Dzbanuszek, Mery, BAM moim życiem, Emanueli Zwolińskiej, SophieBambino, Huncwotce (mam nadzieję, że dobrze odmieniłam) Etoilune i oczywiście mojemu przerażającemu Anonimkowi, który jest zajebisty, ale mnie przeraża i o tym wie xD A z tych starszych komentatorów, którzy nie wiem czy się jeszcze się tu pojawiają to podzięki lecą do Sandry Bambino, Any2003, Mary i Natki z pewnego super bloga, Kingi Raczyńskiej mojej już dawnej komentatorki, Asi BaM, Melody Smile, Happy Natty,  Bambino no i mojej kochanej Ani, którą kocham i uwielbiam <3 Wybaczcie, że nie podam linków do blogów dziewczyn, ale nie byłabym w stanie, bo większość z nich prowadzi. Dalej... Podziękowania co do obecnej historii należą się mojej kochanej siostrzyczce Fionie, bo nie wiem czy wiecie, ale ona pomogła mi je wymyślić. I już nick poleci tylko jeden. Największe podziękowania należą się Pa ti. Większość z was nie wie, ale to z nią prowadziłam na samiuteńkim początku tego bloga i gdyby nie ona on by prawdopodobnie w życiu nie powstał. Przyrost wyświetleń ostatnio jest tak makabrycznie wielki, że aż sama w to nie wierzę, tak samo z ilością komentarzy pod rozdziałami. Mam nadzieję, że będzie tego więcej! Do komentatorów ważne info. Ja na dłuższe komentarze odpisuję zawsze. Udzielam informacji, czasem lecą spoilery i na prawdę odpowiadam na praktycznie KAŻDE pytanie. Dlatego sprawdzajcie po jakimś czasie czy nie widnieje odp ode mnie. No... Ja już będę kończyć, bo... Tak xD To jeszcze tajemnica rządowo-urzędowo-bankowo-pokerowa. Jak pisnę słówka to Michael, Trevor i Franklin FIB na mnie naślą. Pozdrawiam ekipe co pyka w GTA V. Także... NIECH NAS BĘDZIE WIĘCEJ!
Do następnego!
Papa!
Asia Ari <3
Jeszcze raz dziękuję wam wszystkim i każdemu z osobna za te 50 000 wyświetleń. Kocham was Gwiazdki <3 
Zapomniałabym! Jeżeli chcecie jakąś zakładkę o mnie, czy post z faktami to piszcie. Zbiorę się w sobie i to zrobię xD Ale tylko jak chcecie xD

12 komentarzy:

  1. Ło matulu moja droga.
    Nie ma za co! Widzieć tu swój nich to zaszczyt 8))
    No właśnie. Przypomniałś mi, że ja sama napisałam, że mi zależy na twojej opini! Czemu? Zawsze, ale to zawsze pisałaś takie ładne i cudne komentarze. (Nie wiedziałam jeszcze wtedy, że piszesz ff) Zawsze były szczere, ładniej poukładane. Wszystko perf. WIĘC SIĘ NIE DZIW!
    A pamiętasz komentarze na moim ff? Ostatnio napisałam ci ze miec twoj komentarz pod rozdzialem to skarb. I ciagle tak sądze! Jesteś mega i wpelni zaslużyłas na 50k! Gratki!❤
    Czekam na rozdzial! Zycze weny (wiesz do czego) i pozdrawiam! xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty! Bo Ciebie FIB dorwie! A oni się nie patyczkują! Naślą na Ciebie Trevora i tyle Ciebie będzie. Czy ja wiem czy takie poukładane one są? No nie powiedziałabym xD A, że szczere to normalne. Wyrażam tylko swoją opinię i tyle. Ja pamiętam wszystkie komentarza także wiesz... Dziękuję za miłe słowa, a z tym FIB to lepiej uważaj xD

      Usuń
  2. Więc od czego mam zacząć że gratuluje ci osiągnięcia swojego celu bo przyznaje że no jest duży i jeśli chodzi o to co pisałaś z tym stylem pisania to ja ci to ostanio pisałam jak dobrze pamiętam moją Gatkę na temat twoich początków chyba pamiętasz no i wtedy zapomniałam dodać że pisałaś o wiele krótsze rozdziału nie żebym takie chciała bo nie chcę wracając jak przeczytałam ten blog o tym yt z violetą to o wiele się zmienił twój styl pisania przyznaję ci to no i co ja chciałam a ja sobie to tak czytam a tu ja dziękuję bardzo czy one są tak bardzo rozwinięte a do tego motywujące to tego nie wiem no ale jak ty tak mówisz to może tak jest w każdym razie to się nie znam a no i sobie tak chciałam ci coś na pisać na emaila że zapomniałam że mój telefon to zło i nie pisze takiego czegoś bo zaraz mi wychodzi ale jak wejdę na kompa to możesz być pewna że tam znajdziesz długi list sorry ale nie wiem jak to się pisze od mnie a i jeszli chodzi o to czy jesteś ekspertem czy jak to nazwałaś to może ona no nie wiem chciała poznać zdanie osoby która że tak powiem już długo pisze a jeśli chodzi o to że pisałaś z pati sorry ale troche nie pamiętam nazwy to pamiętam no i obydwe piszecie genialne i chciałam ci podziękować bo to żeby tego bloga nie było to bym podawała się zaraz no i co bym robiła w środę o 18 no muszę kończyć bo muszę się szykować do szkoły ale zdąrze spokojnie życzę ci weny szukaj inspiracji i napisz dobrze egzaminy ok?do następnego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krótszych rozdziałów pisać na pewno nie będę, bo takie jakie są teraz... Może inaczej. Mają długość optymalną. Są na tyle, krótkie żeby można było czytać w każdej chwili, ale na tyle długie żeby zaciekawić. Uwierz mi na słowo. Twoje komentarze bardzo motywują i są bardzo rozwinięte. Co do maila... To napiszesz go kiedy tylko będziesz mogła. To nie jest obowiązek ani nic takiego. Jak ktoś chce się ze mną skontaktować to po prostu najłatwiej tam. I polecam pisać na wp, bo na gmaila rzadko wchodzę, bo to taka bardziej śmieciowo-roboczo-szkolna poczta. Jak coś ważnego typu fb, komentarze, czy wiadomości od was to najlepiej pisać na mój mail główny czyli wyżej wspomniane wp. Co do egzaminów... Mam nadzieję, że 70% na każdej części będzie. No... Na angielskim wystarcz 60%. Jakoś mało czasu poświęcam nauce. To jakoś nie moje klimaty (nie licząc matmy). Wolę pisać :D

      Usuń
  3. Asiu, to ja ten anonimek co cie przeraża xD. Weszłam na twojego bloga siedząc i nudząc się na lekcji. Zauważyłam, że są podziękowania, więc kliknęłam na nie mimo że wiedziałam, że dla mnie nie będzie (choć jako anonimek już komentowałam). Czytając, że masz już 50.000 byłam z ciebie tak dumna, jak matka z córki, która wygrała jakiś międzynarodowy konkurs xD. Jak potem zobaczyłam, że ja też mam podziękowanie od tak cudownej dziewczyny jak ty, to zaczęłam się tak uśmiechać, że teraz boli mnie twarz xD. Gdy dochodziłam do końca tekstu nauczycielka patrzyła się na mnie, ale ja miałam to gdzieś, bo musiałam doczytać do końca. A co do faktów, to oczywiście, że chce fakty o tobie!!! Odkąd weszłam na tego bloga chciałam się coś o tobie dowiedzieć, choć zawsze sobie myślałam "taka super osoba nie będzie chciała opowiedzieć o sobie takiej prostej osobie jak ja". Napisz proszę choć kilka faktów, bo zawsze musiałam sobie ciebie wyobrażać, a ja mam tak bujną wyobraźnię, że powychodziły jakieś dziwne rzeczy xD. To ja się żegnam. Wyczekuję faktów i rozdziału.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie odmieniaj mi imienia! Nie!!! Nie lubię jak ktoś mi to robi. Nie wiem czemu, ale nie lubię. To jest złe! Anonimku mój drogi (wybacz, że tak Twoje imię jest dla mnie zagadką) nie wolno się na lekcji bawić telefonem xD Nie... Ja tego nie robię... Skądże! I nie mów, że jestem cudowna. Jestem taką osobą jak każda inna przybywająca na ten blog. Różnicą jest to, że ja publikuję coś w internecie i tyle. Co do faktów to napiszę. Tylko... Twoja wyobraźnia będzie co do mojego wyglądu dopisać sobie wszystko sama xD Niestety, a może stety nie pokazuję jej publicznie, nawet na fb mam tę brzozę na profilu. Od razu mówię, że to nie jest tak, że nie chcę by ktoś gdzieś kiedyś mnie rozpoznał. Nie lubię po prostu mojej twarzy, a brzozy tak xD Rozdział... Powiem żebyś dziś i jutro sprawdziła co na blogu się pojawi :) A fakty prawdopodobnie naskrobię, ale jak już to po egzaminach :)

      Usuń
  4. Przepraszam za odmienianie imienia i obiecuję, że nigdy już tak nie napiszę. Ja na przykład nienawidzę jak ktoś używa mojego pełnego imienia, wolę skrót. A moje imię zaczyna się na literę D (taka zagadka xD). Jaka ja okropna jestem! Jak mogłam nie życzyć ci powodzenia na egzaminach?! Więc życzę ci powodzenia i trzymam kciuki (wiem, co to za mało wyszukane słowa). Jestem pewna, że pójdzie ci świetnie. Będę sprawdzać bloga, bo jak wiesz czekam na rozdział. A i jeszcze takie jedno pytanko (jeśli mogę zapytać),bo muszę pomóc mojej wyobraźni. Jesteś brunetką czy blondynką, a może masz inny kolor włosów xD?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje imię wolę zdrobnione, ale nie odmienione przez przypadki. Toleruję jak tylko jedna osoba tak do mnie pisze i nie dopuszczę nikogo innego. Nie żeby coś, ale pierwsze co mi wpadło do głowy to Daria, a po chwili Dominika xD I nie dziękuję za te życzenie dobrze zdanych egzaminów. Pewnie że możesz zapytać. Jestem blondynką, w miarę ciemną ale nie za bardzo, chciałabym mieć włosy brązowe, albo najlepiej czarne z fioletowymi końcówkami, a jak już muszę mieć blond to z niebieskimi pasemkami xD

      Usuń
  5. Gratuluję!!! OMG!! 50k, świetny wynik!!! Nie wiem, jak inni, ale ja chciałabym dowiedzieć się o Tobie trochę więcej (żebym mogła Cię szpiegować xD) Więc tak: ile masz lat? do której klasy chodzisz (o ile się jeszcze uczysz w szkole)? Masz jakieś zwierzątko (rodzeństwo też się liczy)? Ulubiona piosenka BAM? Ulubiona piosenkarka? Ulubiony polski piosenkarz lub wykonawca? Ulubiona książka? Lubisz Harry'ego Pottera? Najlepiej, od razu zrób osobną stronę na ten temat :D
    Poza tym, nie masz za co dziękować - nawet nie wiesz, jak się ucieszyłam, gdy zobaczyłam tutaj swój nick. Zostać wyróżnionym spośród tylu osób to naprawdę zaszczyt.
    Dodatkowo, życzę Ci pomyślnie zdanego egzaminu. Sama mam Sprawdzian Szóstoklasisty we wtorek (tak, wiem, co pomyślisz - piszesz z takim dzieckiem?!) ;)
    Jeszcze raz gratuluję!
    ~Huncwotka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szóstoklasiści są mądrzejsi niż niektórzy gimnazjaliści także dont łori bi hapi! (tak wiem pisownia powala xD) Co do pytań. Pozwól, że odpowiem jak już post/strona powstanie xD. Za życzenia do egzaminów nie dziękuję, bo nie chcę zapeszyć. Tobie także życzę powodzenia! Nie bierz ze mnie przykładu, ale jak pamiętam do każdego próbnego się uczyłam i miałam mało punktów, a jak byłam przed oficjalnym zlałam naukę i na 40 punktów miałam 34 xD Tyle, że ja ten rocznik co angielskiego na szczęście nie miał, bo bym chyba nie zdała xD

      Usuń
    2. A tam, na pewno byś zdała - wierzę w Ciebie! A co do tego, że szóstoklasiści są mądrzejsi od niektórych gimnazjalistów, to się całkowicie zgadzam. Weźmy taką mnie (niech żyje skromność xD) Dobra, kończę, dzięki, że odpisałaś na komentarz.
      ~Huncwotka

      Usuń
  6. Wow, wielkie gratki! Nie jestem tu długo, ale przeczytałam każdy twój rozdział. Ty się dziwisz, że ci się udało? Masz wielki talent dziewczyno! Z chęcią przeczytałabym o tobie jakieś fakty czy coś, więc rusz się do pisania. Nie masz za co dziękować, to my dziękujemy ci, że poświęcasz czas na pianie tego bloga. No więc ten tego, nie wiem co jeszcze napisać. Życzę 100000 wyświetleń, bo zasługujesz! Czekam na następny rozdział, besos <333

    OdpowiedzUsuń