środa, 3 sierpnia 2016

LBA #9



Witajcie Gwiazdunie!
Dziś oddaję w wasze rączki 1 LBA od mojego powrotu :D Miałam je dać jak się troszeczkę ich uzbiera, ale uznałam, że jestem na to zbyt niecierpliwa więc dodaję teraz :D
Nominowała mnie Bambino Forever
A teraz pytania! Bum szakalaka!
1. Jakie jest twoje ulubione zajęcie?

Ostatnimi czasy oglądanie meczy piłki nożnej, zwłaszcza ligi hiszpańskiej (La Ligi). Do tego nabijanie się z min Ronalda xD

2. Jaką książkę planujesz przeczytać?

Planuję przeczytać ostatnią część sagi Rozpalona czyli Tylko Cross, ale obecnie nie mogę gdyż mam problemy z oczami i gdy tylko zaczynam czytać zaczynają mnie piec oczy i strasznie boleć głowa :(

3. Czy masz jeszcze jakiegoś idola? Jak tak to kto to?

A mam.  Måns Zelmerlöw, Donny Montell, Charlie Puth, Meghan Trainor i kilku piłkarzy, ale oni niech zostaną tajemnicą :) (Dla moich walniętych znajomych nie jest nim panienka Krysia)

4. Ulubiony film.

Film Szybcy i wściekli, a seria również Szybcy i wściekli.

5. Twój ideał chłopaka.

Em... Raczej ciemne włosy. Mógłby jeździć na motorze. Oczywiście gra na gitarze. Miły. Wyrozumiały. Ogarnięty umysłowo, ale żeby dało się z nim pożartować. Ciemne oczy. Raczej wysportowany. Mógłby grać w piłkę, albo chociaż lubić oglądać :)

6. Jedno zdjęcie z wakacji :)

Mam świadomość, że po pierwsze jest ze snapa, a po drugie słabo widać. Ale inne zdjęcia robiłam tylko dla Mery i niech one zostaną w ukryciu xD A tak poza tym zapraszam na snapa: elimelgamespl
W przeciwieństwie do insta, tt czy aska używam bardzo często :)

7. Czy wierzysz w to, że marzenia się spełniają?

Zależy jakie. Jeżeli te realne typu pójdę na studia to oczywiście, ale te nie realne raczej nie :/

8. Byłaś na ysc? (young stars camp)

Nie. Na następne edycje nie planuję jechać, bo obozy... Nie moja bajka, bo się zawsze wyróżniam :/

9. Za co lubisz swojego idola/idolkę?

 Zależy którego. Każdy ma wiele pozytywnych cech, ale nie chcę mówić za co tak naprawdę ich lubię.

10. Jakie kraje zwiedziłaś?
Anglia, Holandia, Belgia, Niemcy i troszkę Polskę. Obecnie pracuję nad tym żeby mama mnie zabrała do Turcji, Litwy i Szwecji :) Ale w planach jako trenera Pokemon powinnam mieć Azję, Australię lub Nową Zelandię i Amerykę zdaje się, że środkową :D 

Jako iż jestę lenię to nie nominuję nikogo. 
Tych co jeszcze do rozdziału 3 nie dotarli serdecznie na niego zapraszam. Do skomentowania jego też zapraszam. Skoro jesteśmy przy pytaniach to dla nadgorliwie ciekawych życia bohaterów zapraszam do zakładki "Zapytaj bohatera". Tam możecie im zadać pytania na które uzyskacie odpowiedź. Nie zawsze super ekstra dokładną, ale zadowalającą to zapewniam xD A teraz już przedłużać nie będę. Tym co idą spać Śpijcie dobrze! Tym co oglądają mecz Barca - Leicester City życzę miłego meczu! A właściwie jego końcówki, bo jak tak paczam to zostało zaledwie 10 minut xD Możecie mi pisać jak podoba wam się nowy fryz Messiego xD
Do następnego!
Papa!
AsiaAri <3 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz