wtorek, 17 maja 2016

LBA #6 #7 #8

 Cześć gwiazdeczki!
 Witam was tak z rana w 3 LBA. 
 Tak dla informacji przed rozdziałem 35 z epilogiem pojawi się jeszcze jeden post :)
Miłego czytania!

Od Kajaxx

1. Kto obecnie jest najważniejszą osobą w Twoim życiu ?

Takie coś ciężko określić właściwie. Teraz moja przerażająca "siostra" ona wie, że to o niej, ale tak na dłuższą metę to bardzo ciężko określić. Ludzie raz są a raz odchodzą i nas zostawiają. Mam całkiem spore tego doświadczenie i wiem, że raczej nie da się na całe życie określić najważniejszej osoby. Tak samo ciężko określić sobie idola na całe życie, gdyż ludzie mylnie odbierają to słowo :)

2. Czy posiadasz jeszcze jakieś pasje oprócz pisania ?

Pisaniu poświęcam całą siebie. Nawet nie tyle co pisaniu co wymyślaniu historii. Gdybym wszystkie miała spisać powstałoby kilkadziesiąt pomysłów na opowiadanie czy nawet książkę. Niektóre bym porzuciła a niektóre rozwinęła. W głowie zawsze mam tam jakąś historię. Łącznie było ich... 5. Teraz jest 6 i uważam, że jest najlepsza. Nawet nie pytajcie, bo nie powiem wam o czym są.

3. Kto lub co jest Twoją inspiracją ?

Ludzie niespecjalnie powiem szczerze. Tylko raz mi się zdarzyło napisać coś zainspirowana rozmową z kimś. Zwykle pisząc słucham muzyki, ale nie jest moją inspiracją. Na to opowiadanie nie mam inspiracji. Dla mnie inspiracja to coś z czego czerpiemy pomysły i tworzymy coś podobnego, ale jednak innego. 

4. Z jakich portali społecznościowych korzystasz ?

 Tak najczęściej to fb, bo tam mam kontakt z ludźmi. Ogólnie to mam jeszcze snapa, ig, twittera i aska. Wszystkie powinny być podane na blogu w gadżetach. Jeżeli nie to któregoś dnia przysiądę i zajmę się tym.

5. Jaka jest najbardziej szalona rzecz jaką zrobiłaś w swoim życiu ?

Nie wiem. Nie pamiętam czy robiłam coś tak naprawdę szalonego. Jako człowiek cenię sobie samotność, ciszę i spokój. Lubię siedzieć sama dlatego niektórzy uważają, że ich nie lubię. Ale prawda jest taka, że o czym mam z nimi gadać? Nie jestem w tematach o których gada moja klasa i przeważnie gdy zbiera się większa grupka osób uciekam w samotność. Mogę pomyśleć, powymyślać pomysły do opowiadań, ponucić i takie tam.

6. Czego najbardziej bałaś się w dzieciństwie ? A może nie ma takiej rzeczy ?

 Prawda jest taka, że jako dziecko każdy bał się czegoś mniej lub bardziej. Ja ludziom wydaję się silna, nieustraszona, bezuczuciowa i czasem nawet straszna. Czasem tak jest łatwiej i przybieram maskę osoby twardej, a prawda jest inna. Dlatego nikt by nigdy nie powiedział, że mam arachnofobię, lęk wysokości, boję się wody i mam zaczątki klaustrofobii. Z pierwszym mam takie coś, że jak z kilku metrów zobaczę pająka mogę zabić się o pierwszą lepszą ścianę, z drugim... To bierze się tak nagle. Po prostu boję się wysoko położonych punktów z których widać ziemię. Boję się dokładnie większych zbiorników wodnych, bo kiedyś się prawie utopiłam, a z tą klaustrofobią to jest tak, że nie boję się ciasnych pomieszczeń ani nic. Chyba, że są serio małe, ale... To dziwne bo ja kocham się przytulać. Jak ja kogoś przytulał to ok, bo jestem przygotowana, ale jeżeli ktoś, zwłaszcza tak znienacka mnie przytuli to zaczynam się dusić, albo mam problem z oddychaniem xD
  
7. Wolisz żarty o blondynkach czy o Jasiu ?

 Zdecydowanie o Jasiu. Czemu? Bo nasłuchałam się chamskich komentarzy od ludzi ze względu na kolor mych włosów. Jakby bo mam włosy blond xD

8. Czy byłaś lub masz zamiar jechać na koncert swojego idola ? Jeśli tak to na jaki ?

 Zależy co rozumiemy przez słowo idol. Teraz pewnie poleci na mnie hejt, ale Bars and Melody to nie są moi idole w definicji, której większość osób się trzyma :) A w mojej... Nie wiem czy mam :/ Idola się nie szuka, bo on sam Cię znajduje. Ale jeżeli patrząc, że chłopcy w jakimś stopniu to moi idole to... Byłam! Young Stars on Tour 2016 w Szczecinie.

9. Czy istnieją ludzie, którym jesteś w stanie wszystko wybaczyć ?

Nie. Każdy ma postawione granice. Bliższe bądź dalsze. Ale każdy może zrobić coś niewybaczalnego.

10. Jak wyobrażasz sobie obecne życie bez bloggera ? Czy łatwo byłoby Ci po prostu nie pisać ?

 Pisałabym tak czy siak. Po prostu dla siebie. I coraz częściej nad tym rozważam. O tym jak już to kiedy indziej. I jak sobie wyobrażam? Na pewno nie miałabym problemów w szkole, bo na pewno szkołę przez bloggera zaniedbałam tak, że bardziej się nie da. A czemu mówię, że i tak bym pisała? Bo nawet teraz piszę. Spisuję moją historię wyjętą z głowy :)

Od Tyśki

1. Jaka była najgłupsza rzecz jaką zrobiłaś?

Chyba to, że chciałam się uczyć niemieckiego xD Jeżeli idziecie do gimnazjum to niemieckiego bardzo nie polecam xDDD 
2. Jak nazwiesz swoje dzieci?

Trudne pytanie bo co chwila mi się zmienia xD  Tak na dzień dzisiejszy to gdybym miała chłopców bliźniaków to Jimmy i Jey, a bliźniaczki Alex i Angela xD A tak pojedynczo to nie mam pojęcia xDDD

3. Co byś zrobiła, gdybyś wygrała w totka? xD

Pierwsze! Pojechała do Stambułu i zwiedziła pałac Top Kapı <3 Druga... Dałabym na schronisko. Trzecia... Kupiła wszystkie płyty ukochanych muzyków i trochę książek. Resztę bym zainwestowała. W końcu trzeba majątek pomnożyć xDDD

4. Jaką magiczną moc chciałabyś posiadać?

Władza na czterema żywiołami. 
5. Dlaczego zaczęłaś pisać i co Cię do tego skłoniło?

Zaczęłam pisać z chorobowej nudy, bo słyszałam, że ponoć mam talent xD 
6. Masz jakieś zwierzątko?

Mam dwa kotły :D 
7. Jaki był Twój najciekawszy sen?

Sorka, ale ja snów nie opowiadam publicznie. Tylko najbliższym przyjaciółką :) 
8. Chciałabyś mieć tatuaż?

Tak!!!! 
9. Jaka piosenka opisuje Twoje życie?

Dużo ich jest i nie chcę wymieniać, bo zdziwilibyście się.

10. Opisz się w czterech słowach.

Wredna, podła, chamska i pomocna xDDD Tak bardzo ja xDDD Można by jeszcze dodać coś zabawnego, ale jak cztery to cztery xDDD 
Od Klaudii

1.Co natchnęło cię do napisania bloga?

Choroba xDDD

2.Spełniło się jakieś twoje marzenie? Jak tak to jakie?

Tak. Pojechać na koncert chłopaków i ich przytulić, mieć płytę Charliego Putha i Radka Taracha :D Teraz czekam na cud, żeby dostać jedną płytę xDDD

3.Co lubisz w sobie?

Trochę charakter 

4.Jakich ludzi nie lubisz?

Fałszywych, znęcających się nad innymi i najbardziej takich którzy traktują wszystkich jak śmiecie, a mówią, że są dobrzy.

5.Co sądzisz o moim blogu?(haha musiałam) Czytasz go w ogóle?

Nie czytam, bo go nie znałam, ale muszę zacząć xDDD Prawdopodobnie w wakacje zacznę, bo teraz mam gonitwę ocen.

6.Co byś zrobiła jakbyś zobaczyła jakieś laki, które znęcają się nad jakąś osobą?

To oczywiste. Jestem dość silna fizycznie i znam się na ludzkiej psychice więc bym tej osobie pomogła.

7.Lubisz pomagać ludziom? Jak tak to w jaki sposób?

Lubię. Po prostu z nimi rozmawiam, bo to najlepsza pomoc jaką można dostać.

8.Czy szczerość ma dwie strony medalu?

 Ma... Oj ma...

9.Masz IBF/IF ? Wierzysz w takie przyjaźnie? Nie boisz się że wygada coś/zdradzi cię?

 Mam <3 Wierzę w tylko takie przyjaźnie, bo na normalnych się zawiodłam. Nie boję, bo im ufam bardziej niż komukolwiek na świecie <3

10.Czyje blogi polecasz?

 Zapraszam do gadżetu takie moje naj :)


Wybaczcie, ale nikogo nie nominuję :) Jakoś niedługo pojawi się kolejny post. Baaaaardzo długi :)
Asia Ari <3 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz