wtorek, 3 maja 2016

LBA #5 + AsiaInfo

Witajcie Gwiazdeczki!
Dziś przychodzę do was z kolejnym LBA oraz informacją taką... Mało przyjemną. Ale najpierw zacznę od LBA!
Dziękuję za nominację Wiktorii <3
A teraz pytania! Bum szakalaka!

1. Od kiedy jesteś BaMbino ?
 Szczerze to do końca nie pamiętam. Ich piosenkę usłyszałam po raz pierwszy gdzieś w maju, a Bambino stałam się w czerwcu. Nie pamiętam którego dokładnie, ale zakładając tego bloga już nią byłam :)

2. Jak się dowiedziałaś Bars and Melody ?
Przez przypadek. Słuchałam Radia Young Stars i akurat puścili ich piosenkę xD

3. Czy jesteś jeszcze w jakimś fandomie ? Jakim ?
Jest tego sporo. Co prawda na większości siedzę cicho jak mysz pod miotłą xD Takie niektóre to:
- Radonators
- Remonators
- Bambino
- Ananasy 
- Gwiezdna Flota Kosmicznych Skuczysynów i Skurczycórek
- Jereminators
- Misiaki
- Banany
- Kuny
- Miszcze
- Neskociaki
- Mistyczny Ser
- Jelonki
- Mordy Huntera
- Brodacze
- AccantusFamily
Wiem że w większości podałam tylko pierwszy człon nazwy, ale można ogarnąć który fandom czyj :)

4. Czy byłaś na YsoT ?
Byłam! W Szczecinie byłam! <3
  
5. Skąd wiesz o moim blogu?
Zdaje się, że dałaś tu u mnie gdzieś link :)

6. Do której klasy chodzisz ?
Jeszcze do 3 gimnazjum

7. Czy ktoś Ci pomaga w pianiu bloga?
Już nie

8, Opisz siebie w trzech słowach.
Wredna, psycho i kontaktowa.
Z tym kontaktowym łączy się zabawna historia. Kiedyś spotkałam gdzieś Hiszpana (nie znam języka tylko kilka słów) on coś się mnie zapytał, a ja dogadałam się z nim trochę po hiszpańsku, trochę po angielsku i trochę po polsku xD

 9. Mieszkasz w domu czy w bloku?
Blok

10. Masz rodzeństwo?
Zależy czy mówimy w praktyce, czy w teorii. Mój prawdziwy brat nie żyje, a moim "bratem" jest Roman Reigns czytaj najlepszy wrestler jakiego w życiu widziałam <3

 11. Czy mam coś zmienić w moim blogu?
Jak na moje nie. Jest świetny!
Tym razem nikogo nie nominuję. Nie mam pomysłu kogo, ani pomysłu na pytania.
Teraz info.
Jak wiecie z moim zdrowiem nie jest ok. Ja do dziś nie wiem co mi jest. Badanie krwi wyszło jako tako pozytywnie chociaż czegoś tam mam niedobór. Mam skierowanie do neurologa i mama ma mnie zapisać za kilka dni. Co do bloga. Wiem... Chciałam się wyrobić do 30 maja, ale nie dam rady. Postanowiłam więc, że... Blog na razie będzie nieaktywny do czasu gdy nie uzyskam z każdego przedmiotu co najmniej 3 ocen. Jak na obecną chwilę z kilku przedmiotów jestem nieklasyfikowana, a to znaczy to samo, co że nie zdaję tyle, że piszę milion razy gorszy egzamin zaliczeniowy przed jakąś tam komisją. Oczywiście to na dzień dzisiejszy. Z większości przedmiotów z których jestem nieklasyfikowana mam jedną bądź dwie oceny czyli nie jest źle. Ale! Z biologii mam ocen zero. Jestem z tego przedmiotu w sytuacji kryzysowej, a z trzeciej klasy nie umiem nic. Muszę się także pouczyć i pozaliczać to co mam do zaliczenia. Wow... Aż jeden sprawdzian. Teraz niedługo pani robi spr z całego roku, czyli tragedia. Ale jeżeli się wezmę za naukę to dam radę... Więc do tego czasu rozdziałów nie będzie. Przykro mi, ale internet nie jest najważniejszy. Zrozumiałam to dopiero dziś. Postanowiłam też, że po zakończeniu 1 części TWCDM robię wakacyjną przerwę. No nie do końca wakacyjną, bo jak wiecie teraz czeka mnie zmiana szkoły. Przerwa "wakacyjna" potrwa tak długo dopóki nie za klimatyzuję się w nowym otoczeniu. Poza tym nie wiem czy wiecie, ale ostatnio wciągnęłam się w serial "Wspaniałe Stulecie: Sułtanka Kosem" nad o jest umlaut czyli takie dwie kropeczki. Tak się "zagłębiłam", że ostatnio obejrzałam 5 odcinków na YT. Jako że są do przodu były po turecku, a napisów polski brak xD Jeden odcinek turecki trwa ponad 2 godziny także ostatnio spędziłam około 12 godzin z tureckim. Spodobał mi się ten język. Co ja gadam! Uwielbiam go! I postanowiłam nauczyć się go. Tylko... Jako samouk. Nie za bardzo znam ani angielski, ani niemiecki, ale umiem się w tym języku dogadać. Postanowiłam się w wakacje zająć właśnie nauką tureckiego i chcę zrównać mój poziom tureckiego z poziomem angielskiego i niemieckiego xD Ale to już po końcu roku. Od razu nie miejcie nadziei, że szybko dorobię się 3 ocen z każdego przedmiotu. Ostatnio byłam często chora i mam masę zaległości. Teraz dajmy na to uczę się na kartkówkę z historii, którą mam jutro, a byłam tylko na kawałku jednego tematu jej, a sama jest chyba z czterech. Krótko mówiąc jestem w dupie. Dlatego już zakończę tę notkę. Mówię wam... Uczcie się na bieżąco i nie poświęcajcie każdej chwili internetowi... Osobiście żałuję, że zrozumiałam to dopiero teraz...
No także...
Do następnego! Który nie wiem kiedy się pojawi...
Papa!
Asia Ari <3

7 komentarzy:

  1. Hej dzisiaj chyba się rozpiszę po pierwsze Asia my poczekamy tak pisze w liczbie mnogiej zdrowej bo zdrowie najważniejsze po drugiej no ucz się ostatnio nawet zauważyłam że mniej siedzisz w internatach po trzecie no wiem że oglądasz to po turecki i fajne że znalazłaś sobie tak jakby język który uwielbiasz życzę ci dobrej nauki jak chcesz się uczyć tureckiego po czwarte na początku nie rozumiałam tego że chcesz zrobić sobie przerwie ale to teraz rozumiem na serio po piąte i ostatnie i o mnie xd teraz zdałam sobie sprawę że jestem uzależniona od Internetu na serio wiesz co mam pomysłu nie nie zaraz się dowiesz ale gdzie indziej no życzę zdrowia i żebyś zdała wszystko po prawiła i takie tam

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję że szybko wyzdrowiejesz. Poczekam ile będzie trzeba. Trzymam też za Ciebie kciuki i mam nadzieję że uda Ci się wszytko pozaliczać. Rozumiem w jakiej sytuacji jesteś, bo sama jestem w 3 klasie gimnazjum i przed majówką nie byłam tydzień w szkole i też spore zaległości mi się porobiły. Ale Wierzę w Ciebie!!

    OdpowiedzUsuń
  3. To juz wiem co szlas ogladac kiedy do ciebie napisalam ;D
    Asionku ty moj ukochany, zdrowiej, usmiechaj sie i ucz sie tureckiego haha.
    Mam nadzjeje, ze nie robisz przerwy id facebooka bo nie wiem co poczne bez twoich bezcennych wiadomosci :,(
    Czytelnicy zostaną choćby nie wiem co <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem jestem <3
    Zdrówka, zdrówka i jeszcze raz zdrówka. Pozaliczaj wszystko co masz do pozaliczania, bo jest rzeczywiście tak, jak mówisz. Internet nie jest najważniejszy.
    Są w zyciu totalnie ważniejsze sprawy.
    Turecki? Naprawdę? Hahahha xD chyba jesteś pierwszą osobą w moim zyciu jaką napotkałam, która chce się uczyć tureckiego ;D
    Ucz się ucz,bo nauka to potęgi klucz :D
    Pamiętaj, że jakby co, zawsze jestem i w każdym momencie możesz pisać ❤
    ~Etoilune xx

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej hej 💗💗💗 chciałam Cię tylko poinformować, że zostałaś nominowana i ten no....😂😂😂 --> http://barsandmelodymyfanfiction.blogspot.com/2016/05/lba-2.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam misiu! Trzymam kciuki za ciebie, kebsa i ocenki♥
    Dasz rade, kocham cie! ♥

    OdpowiedzUsuń