niedziela, 24 kwietnia 2016

Przepraszam

Cześć Gwiazdeczki.
Na starcie przepraszam za wszelkie błędy i literówki ale piszę z telefonu.
Myślałam że do tego nie dojdzie, ale... Od kilku dni ciągle boli mnie głowa i koszmarnie się czuję. Nie wiem czym to jest spowodowane. Od tygodnia raz albo dwa razy dziennie biorę ibuprom i to jeszcze max. Próbowałam wiele rzeczy. Przestałam brać witaminę B, zaczęłam normalnie jeść i nosić cały czas okulary. Od dwóch dni nie było mnie przy komputerze... Niestety nic nie pomaga. Przez najbliższy okres na blogu nie pojawi się żaden rozdział. Gdybym tylko źle się czuła to ok... Nie raz chora dodawałam rozdział, ale ten ból głowy jest nie do zniesienia. Wybaczcie mi... Rozdziały przez to w maju będą pojawiać się częściej, bo do 30 maja chcę zakończyć.
Mam nadzieję, że do następnego!
Papa!
Asia Ari <3

18 komentarzy:

  1. Dasz rade kochana. Wierze w ciebie!❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdrowiej Asion :c
    Mam nadzieje ze pisać będziesz mogła bo nie wiem co ja zrobię bez mojego terapeuty... Do następnego

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana brzozo rozumiemy to na prawdę no z jednej strony jest mi przykro że nie będzie przez jakiś czas rozdziałów ale tam wolę żebyś nie dodawała rozdziałów niż ci głowa ma ci eksplodować nie no nie nie taki żart ja kończę i życzę żeby ci głowa przeształa boleć twoja lama

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdrowiej kochana ❤ Zdrowie jest najważniejsze. Poczekamy. Mam pewną tezę co do tego czym to może być spowodowane... Napiszę Ci wieczorem. Nawet nie ma co Ci wybaczać.
    Kocham Twój przerażający anonimek ❤

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdrowiej!
    Mam nadzieję, że szybko Ci przejdzie i będziesz cała i zdrowa. :)
    Trzymam kciuki, czekam cierpliwie.
    Do następnego! :)
    Mery xx

    OdpowiedzUsuń
  6. Wracaj do zdrowia Asiu <3 Poczekam ile będzie trzeba.

    OdpowiedzUsuń
  7. Poczekamy ile będzie trzeba, tylko wyzdrowiej :)))) do następnego! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdrowia Aśka. A w wolnej chwili zapraszam do mnie
    ibambinobecausebam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Wracaj do zdrowia skarbie.
    Oszczędzaj się.
    Mam nadzieję że w krótce ci się polepszy i znowu będziesz rozwalac mnie swoimi tekstami.
    Kocham, pozdrawiam i całuje xoxo

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdrowiej!
    Kurde, współczuje Ci... :/
    Ale to przejdzie!
    Musi!
    Czekam z niecierpliwością na rozdział!
    Oszczędza sie kochana xxx
    ~Etoilune xx

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdrówka misia. Mam nadzieje ze to nic poważnego :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Spokojnie, jak poczujesz się lepiej to dodasz 💟 Ból głowy może być spowodowany stresem, ja tak miałam. Zobacz sb czy nie jesteś spięta 😘 napewno niedługo Ci przejdzie, wracaj do zdrowia 💕💕
    💎💎💎

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej. Hej. Więc to mój pierwszy komentarz na twoim blogu. Mimo to od długiego czasu czytam twoje ff. Życzę ci powrotu zdrowia.
    I zapraszam przy okazji do mnie:
    143-hope-believe-love.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej. Hej. Więc to mój pierwszy komentarz na twoim blogu. Mimo to od długiego czasu czytam twoje ff. Życzę ci powrotu zdrowia.
    I zapraszam przy okazji do mnie:
    143-hope-believe-love.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdrówka! Czekamy! Na pewno niedługo Ci przejdzie <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Hej ;*** To mój 1.. albo 2 komentarz z TEGO konta... <3 Dłuuugo czytam twojego bloga, a właściwie od początku <3 tylko zawsze komentowałam z anonimowego bo nie miałam konta... :/ Więc przepraszam :( Z niecierpliwością czekam na next <3 ;*** Mam nadzieję, ze dodasz szybko dość... Ale pamiętaj: zdrówko najważniejsze ;***
    Czekam ;** W wolnej chwili zapraszam do mnie ;** Oczywiście jak wyzdrowiejesz ;** ps. dopiero zaczynam <3
    http://barsandmelodyblog143.blogspot.com
    ~Izusia~

    OdpowiedzUsuń
  17. Szkoda, ale rozumiem. Przecież zdrowie jest najważniejsze!
    W wolnej chwili zapraszam do mnie: nastoletniamiloscbarsandmelody.blogspot.com
    Życze zdrówka! ❤❤❤

    OdpowiedzUsuń