niedziela, 17 kwietnia 2016

LBA #3


Hej Gwiazdeczki! Witam was w 3 LBA!
Dziękuję za nominacje Huncwotce [KLIK]
Bez zbędnych ceregieli przechodzę do pytań.
Bum Szakalaka!

1. Na początek coś łatwego - jaki jest Twój ulubiony artysta/zespół?

Bars And Melody! A tak poza nimi to Meghan Trainor i Charlie Puth.
2. Ulubiona lektura?

 Zależy. Jak szkolna to "Dziady cz.II" Adama Mickiewicza, a taka moja to "Koncert" Anne Mather.
3. Czy zdarzyło Ci się kiedyś być zagrożonym z jakiegoś przedmiotu?

 Ja? Serio? NEVER!
4. Oglądasz YouTube'a? Jeśli tak, jaki jest Twój ulubiony YouTuber? (dobrze napisałam?)

Zadając mi to pytanie to gorzej niż zapytać mnie jaki jest sens istnienia. Ale tacy naj to Madzia, Kina, Młoteczka, Cry_Sis, Purpose, Husiek i Wujek Bohun.
5. Jaki jest, Twoim zdaniem, najbardziej obciachowy piosenkarz/piosenkarka/zespół?

Ja kocham ich jedną piosenkę co prawda, ale za obciachowych mam zespół O-Zone. Ci od Dragostea Din Tei większości globu ta piosenka jest znana jako Numa Numa Jej xD
6. Najgorszy tekst na podryw?

Nie wiem xD Pewnie jakiś słaby tekst o informatyce xD
7. Chciałabyś kiedyś wydać płytę solową?

Raczej nie. Mój głos jest straszny i współczuję mojej mamie, bo praktycznie ciągle słucham muzyki, a moją play listę znam na pamięć xD
8. Z kim ze świata show biznesu chciałabyś się zaprzyjaźnić?

Z zagranicznego to Bars And Melody albo Charlie Puth, albo Meghan Trainor, a z polskiego to Sylwia Przybysz albo Radek Tarach :D
9. Lubisz Szelągowską? :D

Kogo? xD
10. W czym śpisz?

W koszuli nocnej z takimi dwoma misiami polarnymi co mają na dupie różowe kwiatki, a w okół nich jest kilka białych i różowych płatków śniegu. Ogólnie zakupiona w Anglii xD Bodajże w Bostonie xD
11. Czym chciałabyś zajmować się w przyszłości?

Chciałabym zostać psychologiem. Jeżeli nie pyknie to zrobię prawko na ciężarówki i będę nimi jeździć po Europie :D Kojarzy ktoś te marzenia? xD

Ja za to nominuję Kaję [KLIK], Alę [KLIK] i Bam moim życiem [KLIK]. A oto pytanie! Bum Szakalaka!
1. Najbardziej wkurzające pytanie dla większości bloggerek... Kiedy rozdział? xD
2. Ile i czyje macie płyty?
3. Jaki jest wasz ulubiony kolor?
4. Co macie z biologi? #kujonicacja
5. Jaka jest wasza ulubiona piosenka?
6. Co sądzicie o Trevorze (postaci z GTA V)?
7. Tu każda rzuca chociaż maleńkim spoilerem następnego rozdziału :)
8. Jaka jest najzabawniejsza sytuacja z waszego życia?
9. Co lubicie robić poza pisaniem?
10. Co najbardziej lubicie jeść?
11. Kogo tak najbardziej chciałybyście poznać?

3 komentarze:

  1. Kuzde... dziękuję za nominacje ale i tak cię zabiję!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za odpowiedzi! I, uwaga, będę Cię wkurzać, kiedy rozdział?? (tak, tak, wiem, że wszystko jest zaplanowane, ale nie byłabym sobą, gdybym tego nie zrobiła xD) Poza tym, nie odpowiedziałaś na jedno pytanie (strzelam focha) I jak możesz nie wiedzieć, kto to Szelągowska?! *dystans* No, ogólnie, tyle z mojej strony, do jutra ;)
    ~Huncwotka

    OdpowiedzUsuń
  3. Okrczaki *-* zostałam nominowana 8))
    czyli muszę odpowiedzieć na pytania xDDD

    OdpowiedzUsuń