piątek, 8 kwietnia 2016

LBA #1

Cześć Gwiazdeczki!
Zostałam nominowana do LBA przez Natalię moją kochaną za co jej serdecznie dziękuję <3 Tu jest link do jej bloga [KLIK]
Przejdźmy do pytań! Bum Szakalaka! 

1. Jak dowiedzieliście się o swoim idolu?

 O Bars And Melody i Radku Tarachu dowiedziałam się przez przypadek. Chłopaków po raz pierwszy słyszałam na RYS. Przyznam otwarcie, że na samym początku ich głosy w ogóle do gustu mi nie przypadły (czuję falę hejtu). Ale! Później przyszedł jeden z gorszych mojego życia i usłyszałam Hopeful. I tak jakoś zagłębiłam się w ich twórczość :) A z Radkiem moja historia krótka. Ktoś dodał mnie do Radonators i tak się złożyło, że przesłuchałam Dzień Dobry i tak jakoś no xD
 
2. Jakie są wasze ulubione imina damskie i męskie?

W ciągu tego tygodnia to pytanie słyszę 3 raz xD I za każdym razem odpowiedź jest inna. Na tę chwilę moje ulubione damskie imię to... Alex (ciekawe czemu?), a męskie... ... ... ... ... ... ... Napisałabym, że Roman, ale to tylko u jednej osoby xD Także ogólnikowo moje ulubione męskie imię to... Chyba Matt (hm... ciekawe czemu? Wcale nie dlatego, że Matt to Matt... Nie... xD)
 
3. Jakiego przedmiotu w szkole nienawidzicie.

W-f... Angielski... Chemia... To chyba tyle xD A! I jeszcze niemiecki xD
 
4. Jaki jest wasz ulubiony sport?

 Do oglądania Wrestling <3 Do gry piłka ręczna <3
 
5. Jaki jest wasz ulubiony aktor polski?

Cezary Pazura! <3
 
6. Co zabralibyście na bezludną wyspę?

Snapa żeby mieć z Tobą kontakt, ruter z mega hiper netem i kompa :D
 
7. Chcielibyście mieć tatuaże? Jakie, gdzie i dlaczego?

 Tak. Jakiś mądry cytat na przedramieniu albo nadgarstku. A czemu? Hmm... Nigdy się dokładnie nie zastanawiałam... Pewnie dlatego żebym mogła brać z tego cytatu motywację i żeby ludzie widzieli czym się w życiu kieruję :)
 
8. Banał. Co tam?

Zło i tragedia :)
 
9. Jaki mają kolor twoje ulubione skarpetki :)

He he he... Noszę tylko białe i taki jest mój ulubiony kolor skarpetek. Chociaż gdyby były to ulubione miałyby motyw brzozy <3

A ja nominuję... Paulinkę moją [KLIK] Etoilune [KLIK] SophieBambiono [KLIK]
tiffanyjealous [KLIK]
A oto pytania do tych kochanych pań! Bum Szakalaka!
1. Co was zainspirowało do założenia bloga?
2. Co was najbardziej we mnie wkurza? (pozdrawiam pierwszą i ostatnią panią z nominowanych hehe... Nie ważne!)
3. Osoba którą moglibyście zabić własnymi rękami
4. Co macie z polskiego? (kujonizacja)
5. Wasza ulubiona piosenka to? I dlaczego?
6. Jaki był wasz pierwszy fandom do którego dołączyliście?
7. Jaką super moc najbardziej chcielibyście posiadać.
8. Lubicie kotki? (w piwnicy xD If you know what i mean)
9. Jaka była najbardziej psycho rzecz jaką zrobiliście?
10. Czy lubicie nożyczki? (tak musiałam!)

2 komentarze:

  1. NOO NIEEEE juz druga osoba😂😂😂 dziekuje za nomicje i też pozdrawiam xx

    OdpowiedzUsuń