wtorek, 19 kwietnia 2016

LBA #4


Dzień dobry Gwiazdeczki!
Witam was w kolejnym LBA! 
Nominowała mnie Julia [KLIK]
A teraz odpowiedzi! Bum Szakalaka!
1. Gdzie czerpiesz inspirację na bloga?
 Ze wszystkiego z czego się da. Z książek, yt, filmów, seriali i innych blogów :D
2. Jakie blogi polecasz np. ff czy inne ciekawe? :>
 Wszystkie, które czytam i macie większość w "Takie moje naj" :D
3. Co najbardziej lubisz w pisaniu? :)
 To, że mogę napisać wszystko co chcę i jak chcę, i nikt mi nie powie, że to mam poprawić.
4. Jak daleko mieszkają twoi/je ibf?
 Najbliżej mieszka jedna w Szczecinie, a druga pod Poznaniem :) Inne już Bardzo bardzo bardzo daleko :(
5. Co uważasz o przyjaźni damsko - męskiej? Czy jest możliwa?
 Taka przyjaźń jest ok. A możliwa jest na 100% :D
Dziś wyjątkowo nikogo nie nominuję, bo po pierwsze nie chce mi się, a po drugie nie mam pomysłu na pytania :)
Do następnego (za kilka godzin właściwie)
Papa!
Asia Ari <3

1 komentarz: